HELG

ÄNTLIGEN SÅ ÄR DET FREDAG OCH HELG!!!!!
Ska träffa pappa om en stund och käka kina mat.
Jennie är på göteborgskörning idag, hoppas det går bra!
sen så ska jag och jennie träffats på trafikskolan och bege oss ner till stan för att köpa present till dagens 18 års barn, Kajsa:) sedan ska vi träffa malin, marica med flera tror jag och köpte present till Roxana som har kalas i morgon :P måste bara tillägga att jag är fattig som en 50 öres tuggumi just nu... men ändå så har jag råd med presenter =/ eeeeh jo men vesst! sedan så ska jag träffa syrran innan jag drar vidare till jennie där förferren väntar hah. nä måste göra iordning mig nu, hare bre pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0