seg ja vet!

hej hej hemskt mkt hej =)
å gud har inte skrivit sen innan jag flyttade "känns det som" 
Har bott i sthlm nu snart i 5 månader, mkt trevligt får jag säga!
sitter här nu i min säng, med julmust, årets andra lussebulle och en påse med gott å blandat.
I Tisdags så började mitt jullov med fart, det blev krök hos mig, crazy som fan vare.
Alla var galna, kåta och fulla som kastruller^^

åkte nertill västkusten i går, mamma fyllde 44 år så det blev kalas direkt efter ankomsten.
Mysigt att träffa släkten, sedan på kvällen blev jag upphämtad utav Malin och Jennie.
Vi for till Hemmakväll och hyrde en film, alla var skeptiska över om filmen verkligen var bra, vi kom nämligen inte överrens ( som vanligt ) + att dom skulle stänga, så det blev att bara roffa åt sig en film och hoppas på att det blev ett bra val.
ÅÅÅÅ DET BLEV DET! ;D kommer dock inte ihåg vad den heter.

skönt med Jullov, men har lite att göra omman säger så^^
men läste en bra sak som man kan göra om det blir mkt stress.
Läste det i metro i går, har lagt det på minnet, så får allt komma ihåg det om det blir för mkt stress nu under lovet.




ja hopp å vad ska man hitta på nu tro? Några tips?

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0