god morgon/midda



För vissa så är denna tiden alldeles lagom till att gå upp på,
både när det är lov eller ej,
jag tänker lite på min lillebror som hade sin sista dag ida i skolan och skolkade helt,
jag förstår han men nu när jag ska leka förebild så är det inte bra,
inte bra alls att inte ens gå dit, den sista dagen innan jullovet.
Själv så vaknade jag vid 09.50, tog reda på om jag skulle jobba idag,
ringde till Jennie och bestämde att vi skulle ta och åka till kungsmässan nu på eftermiddagen. kolla in lite kläder och julmysa tillsammans.

senare i kväll så ska jag till Superbowl och bowla med Jennie &  Alma med flera.
skall bowla mellan 2200-0000, efter det så blir det taxi in till stan.


Usch inga batterier på mobilen, men å andra sidan så dör den ändå hela tiden så kan lika gärna lämna den hemma nu ett tag. åh, är så trött på den mobilen nu, tur att man ska få en ny utav mamma så snart som den har kommit ut i butiken.

Nu så ska jag dricka lite te med min bror .
Tjing-A-ling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0