seg ja vet!

Nu i går den 30/8 var det 4 veckor sen som jag tog mina väskor och flyttade hemifrån.
En del har hänt vilket skulle ta en evighet att skriva nu så får ta allt lite åt gången. orkar inte börja nu så får ta det senare, kanske i morgon på lunchen eller efter skolan, då jag och carro tar våran dagliga mys stund på espresso house, med varsin latte, nu har jag slutat med vanilj latte för ett tag och har gått över till CHAI LATTE, SKIT GOTT!<3 så antar att det är de som gäller nu framöver =)

Mamma har vart här från onsda till idag, sönda.
jätte mysigt och roligt har vi haft, vi arbetade på stockholmsmässan i torsdas, fredas och i lördas tillsammans :) 
bodde på hotell denna helgen med! vilken lyx det vart där, frukost buffén ska vi inte ens tala om.

avskedet idag vart inte lika kul dock.
men vi ses snart igen jag och min mor.

Får min egna lägenhet denna veckan, vilket är otroligt spännande.

måste gå nu, hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0