Valborg.



Hey!
Det var ett tags nu igen sen jag skrev här men jag har har fixat en massa.
Idag så är det valborg och jag har inte fixat lika mkt för idag dock=7 hmmm! haha ;P
Har inga kläder typ och inte pengar så det räcker till taxi + cigg + krogen
Hmm & nu är frågan vem offret blir i så fall?!

Får reda på om jag får min lägenhet nu denna eller nåsta vecka!
Hoppas att det blir så, så att man kan flytta in snarast! :D
Kom in på skolan i täby också så det blir ju super om jag får lägenheten
för den ligger i vallentuna... jo jag vet det är en bit till stan men det är lungt! :)

blir granne med Carro-party-gull-unge då isf!!!!!!!! <3<3<3

Nu så ska jag pilla och plocka lite inför kvällen så hare bäääääst pusselipuss

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0